MIN TORSDAGS EFTERMIDDAG
Hej finisar!🙂. Nu har jag nyligen kommit hem frĂ„n jobbet. HĂ€rligt! Nu ska jag stĂ€lla mig och göra i ordning lite mat och fixa lite matlĂ„dor till O inför veckan. Efter det hade jag tĂ€nkt att hinna gĂ„ ut och gĂ„ en liten promenad! Solen visar sig ju faktiskt lite i dag trots blĂ„st. Men jag fĂ„r ta pĂ„ mig en mössa och bara gĂ„ ut. MĂ„ste verkligen fĂ„ lite frisk luft och ny och hĂ€rlig energi. Man fĂ„r ju sĂ„ otroligt mycket energi av en promenad! Ska snart börja kolla pĂ„ det dĂ€r med gymkort ocksĂ„.. men avvaktar lite till och ser hur covid fortsĂ€tter spridas! Vill inte vara en bidragande och dĂ„lig förebild i detta. Man ska hĂ„lla sig hemma och helst inte röra sig ute om man absolut inte mĂ„ste! 
Förresten alltsĂ„ hur fint blev inte mitt hĂ„r i morse? SĂ„ snyggt verkligen! Den hĂ€r frisyren kommer jag köra med oftare!!🙂
#1 - Hanna

Enkelt men sĂ„ snygg hĂ„ruppsĂ€ttning 😍

#2 - Ida

Men Ă„h sĂ„ snygg uppsĂ€ttning!! Önskar jag var mer kreativ och duktigare med mitt hĂ„r haha :') SĂ„ hĂ€rligt med promenad<3

#3 - Sussi

HÄret blev jÀttefint!
Man hÄller sig hemma. Jag vill inte heller vara en bidragande orsak att vi aldrig blir av med det hÀr elÀndet. Ha en hÀrlig helg.

#4 - Madde

Du Àr sÄ fin Elin! HÀrligt att lÀsa dina inlÀgg, du verkar sÄ glad <3
Mysigt med solen, den Àr sÄÄÄ efterlÀngtad!

#5 - Celine

Verkligen sÄ fin frisyr <3 Passar dig fint!

#6 - T'

SĂ„ himla fin frisyr! Älskar den!

#7 - Louise Edling

SÄ fin hÄruppsÀttning <3

#8 - petra

sÄ fint med uppsatt hÄr , kram

#9 - Hilma Eklund

Suuuperfin i hÄret verkligen! Du Àr sÄ duktig pÄ knutar <3

#10 - Hilma Eklund

Guuud vilken fin frisyr! Kan inte du börja göra hÄr- tutorials pÄ YT hihi! <3

#11 - T'

SÄ fint med frisyren! Jag fÄr aldrig till nÄn snygg frisyr.